Δρ. Χριστοδούλου Νικολέτα

Η Δρ Νικολέττα Χριστοδούλου είναι κάτοχος Ph.D. in Curriculum Studies and Instruction (Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία) από το University of Illinois at Chicago (UIC) (2005). Επίσης, κατέχει M.Ed. στο Instructional Leadership, από το ίδιο Πανεπιστήμιο και πτυχίο B.Ed. στην Προδημοτική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Κύπρου.


Είναι Λέκτορας στα Αναλυτικά Προγράμματα και στη Διδασκαλία στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Frederick, Λευκωσία, Κύπρος και ερευνήτρια στο Frederick Research Center, Λευκωσία, Κύπρος. Έχει διδάξει ως υπεύθυνη νηπιαγωγός προδημοτικής τάξης στην Κύπρο και ως δασκάλα σε σχολείο στην Αμερική για ηλικίες 3-8 για δίγλωσσα παιδιά σε διαπολιτισμικό περιβάλλον. Υπήρξε υπεύθυνη της Πρακτικής Άσκησης του Παιδαγωγικού Τμήματος στο Πανεπιστήμιο Frederick και αξιολογήτρια στην Επιτροπή Εκπαίδευσης Δασκάλων στο University of Illinois at Chicago. Τώρα είναι επιστημονική υπεύθυνη και κύρια ερευνήτρια στο ερευνητικό πρόγραμμα “Η Προφορική Ιστορία της Κύπρου”, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας στην Κύπρο. Επίσης είναι ερευνήτρια σε διάφορα άλλα ερευνητικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από Ευρωπαϊκές πηγές και από το Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας της Κύπρου. Διδάσκει μαθήματα παιδαγωγικών, αναλυτικών προγραμμάτων και διδασκαλίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στον τομέα των αναλυτικών προγραμμάτων, αστική εκπαίδευση, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, διαφορετικότητα, πολιτικά παιχνίδια και σκοπιμότητες στην εκπαίδευση, σύγχρονα κοινωνικοπολιτικά-ιστορικά-οικονομικά ζητήματα που επηρεάζουν την παιδεία και την εκπαίδευση, μαθησιακές εμπειρίες των εκπαιδευτικών και των μαθητών, δημοκρατική διδασκαλία και μάθηση, ανάπτυξη της κριτικής σκέψης μέσα από τήρηση ημερολογίου και έρευνα δράσης, θέματα συνυφασμένα με την πολιτότητα, την παγκοσμιοποίηση και τη διαπολιτισμικότητα, και ειδικότερα με θέματα που καταπιάνονται με ιστορίες προσφύγων, και τον τρόπο με τον οποίο αυτά διαπλέκονται με τις ανθρώπινες εμπειρίες, την εκπαίδευση και τη μόρφωση. Έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με (αυτο)βιογραφική έρευνα διερευνώντας τον τρόπο με τον οποίο οι εμπειρίες και οι ιστορίες του καθενός επηρεάζουν το αναλυτικό πρόγραμμα και τη σημασία αυτού του γεγονότος. Έχει αρκετές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και παρουσιάσεις σε διεθνή συνέδρια στην Αμερική, στη Νότιο Αφρική, στη Βραζιλία, στο Μεξικό, στον Καναδά, στο Χονγκ Κονγκ, στην Ευρώπη, στην Κύπρο.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Tel: 2243 1355, ext. 168

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Δρ. Χατζηπαναγιωτίδη Άννα

Η Άννα Χατζηπαναγιωτίδη είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία και το Βέλγιο. Η Διδακτορική της Διατριβή εστιάζεται στην ελληνική γλώσσα και τη διδασκαλία της σε μειονότητες, μετανάστες και τη διασπορά.


Η Άννα Χατζηπαναγιωτίδη είναι σήμερα Επίκουρη Καθηγήτρια, Πρόεδρος του Τμήματος Δασκάλων και Διευθύντρια του Σχολείου Ελληνικής Γλώσσας στο Πανεπιστήμιο Frederick. Ήταν μέλος του Διδακτικού Προσωπικού στη Φιλοσοφική Σχολή (Νεοελληνικό Τμήμα) και στην Παιδαγωγική Σχολή ( Τμήμα Δασκάλων) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.  Από το 2007 εργάζεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Frederick, με γνωστικό αντικείμενο « Πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα και γλώσσες. Η ελληνική ως 2η/ξένη γλώσσα και η διαπολιτισμική εκπαίδευση », με ευθύνη τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στους πρωτοετείς φοιτητές, καθώς και την πιστοποίηση της ελληνομάθειας, όλων των επιπέδων, ύστερα από ανάθεση του ΥΠΕΠΘ Ελλάδας και του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας. Συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα ( ευρωπαϊκά κ.α.)  σχετικά κυρίως με την εκπαίδευση στην ελληνική διασπορά και την εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών στην Ελλάδα. Ασχολείται ιδιαίτερα με την ηλεκτρονική μάθηση « ελληνικά εξ αποστάσεως» πρόγραμμα ΕΣΠΑ που υλοποιείται στην Ελλάδα από το ΥΠΕΠΘ και το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Έχει εκδώσει ή συν-εκδώσει  είκοσι πέντε βιβλία για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας , έχει συγγράψει πολλά επιστημονικά άρθρα τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά και έχει παραγάγει γλωσσικό υλικό για την ηλεκτρονική μάθηση. Έχει οργανώσει και συμμετάσχει σε σεμινάρια κατάρτισης και επιμορφώσεις δασκάλων στην Κύπρο, Ελλάδα και στο εξωτερικό σχετικά με τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως 2ης/ξένης. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως στην ελληνική γλώσσα ως 1η,2η/ξένη και τη διδασκαλία της, στη δίγλωσση και στη διαπολιτισμική αγωγή /εκπαίδευση καθώς και στη γλωσσική ένταξη των αλλογενών και ομογενών.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Δρ. Χαραλάμπους Ηλίας

Ο Δρ. Ηλίας Χαραλάμπους έχει πτυχίο της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Κύπρου.  Συνέχισε τις σπουδές του και απόκτησε το B.Ed. (Αναλυτικά Προγράμματα και Οργάνωση Δημοτικών Σχολείων) στο University of Wales.  ΄Εχει επίσης συμπληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Wales, College of Cardiff, όπου απέκτησε τον τίτλο M.Ed. (Εκπαιδευτική Διοίκηση, Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Δεξιότητες ΄Ερευνας).  Στη συνέχεια, στο ίδιο πανεπιστήμιο συμπλήρωσε διδακτορικές σπουδές και απέκτησε Ph.D in Curriculum and Curriculum Development.΄Ετυχε επίσης δύο μετεκπαιδεύσεων στο   California State Polytechnic University, Pomona το 1997 και το 2008, σε θέματα γλωσσικής διδασκαλίας, ένταξης της τεχνολογίας στο Αναλυτικό Πρόγραμμα και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.


Εργάστηκε ως δάσκαλος, βοηθός διευθυντής, διευθυντής, επιθεωρητής και πρώτος λειτουργός εκπαίδευσης στη Δημοτική εκπαίδευση.  Υπήρξε πρόεδρος και μέλος της ενδοτμηματικής επιτροπής του γλωσσικού μαθήματος από το 1994 μέχρι το 2007.  Υπηρέτησε επίσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου από το 1993-1999.  Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του έλαβε μέρος με παρουσιάσεις, σε μεγάλο αριθμό συνεδρίων, τόσο  στην Κύπρο όσο και σε Ευρωπαϊκά Σεμινάρια.  Είναι ο εισηγητής του προγράμματος Free Voluntary Reading στην Κύπρο, πρόγραμμα για τη διδακτική της ελληνικής γλώσσας, το οποίο εφαρμόζεται στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού σχολείου μέχρι σήμερα.  Από το Σεπτέμβρη του 2009 είναι επισκέπτης λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Frederick.  Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα αναλυτικά προγράμματα και τη διδακτική μεθοδολογία, ενώ τον απασχολεί ιδιαίτερα η διδακτική της ελληνικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Tel: 25730975 ext.111

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Δρ. Χαραλάμπους Κυριάκος

Ο Κυριάκος Χαραλάμπους κατέχει πτυχίο δασκάλου και έχει τύχει μετεκπαίδευσης σε θέματα Πληροφορικής στην εκπαίδευση (MEd) και εκπαιδευτικής έρευνας. Παράλληλα από τον Ιούλιο του 2001 είναι κάτοχος διδακτορικού τίτλου σε θέματα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση.


Εργάστηκε για κάποια χρόνια ως δάσκαλος και στη συνέχεια ως επαρχιακός σύμβουλος Πληροφορικής. Από το 2001 εργοδοτείται ως καθηγητής στο Frederick Institute of Technology και διδάσκει μαθήματα τα οποία έχουν ως θέμα τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Παράλληλα, το Δεκέμβριο του 2007 έχει εκλεγεί επίκουρος καθηγητής στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής- Τμήμα Προδημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Frederic και διδάσκει τόσο σε προπτυχιακά όσο και σε μεταπτυχιακά μαθήματα που επικεντρώνονται γύρω από την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Ο Κυριάκος έχει εκπονήσει και συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών ερευνών (χρηματοδοτούμενες από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους) και είναι ο συγγραφέας περισσότερων από σαράντα άρθρων τα οποία έχουν δημοσιευθεί τόσο σε επιστημονικά περιοδικά όσο και στα πρακτικά εκπαιδευτικών συνεδρίων. Είναι συγγραφέας τριών βιβλίων από τα οποία τα δύο επικεντρώνονται στην ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα αποτελεσματικά μοντέλα ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και στην εκπαιδευτική διοίκηση, στην ανάπτυξη και αξιολόγηση προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων και επιμορφωτικών δραστηριοτήτων σε θέματα ΤΠΕ στην εκπαίδευση, στις εφαρμογές των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση, στη χρήση των σύγχρονων εργαλείων στην εξ αποστάσεως μάθηση και διδασκαλία και στην ενσωμάτωση των ΤΠΕ στα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας. Το τελευταίο μεγάλο ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα (2010-2012) στο οποίο συμμετείχε, με τίτλο “ICT enabled Education for Sustainable Development”, αποτελούσε μια διαπανεπιστημιακή συνεργασία η οποία διερεύνησε τις δυνατότητες αξιοποίησης της ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως μάθησης στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Δρ. Παύλου Βικτωρία

Η Βικτωρία Παύλου ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της αποκτώντας δίπλωμα (1992) από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου και ακολούθως ολοκληρώνοντας πτυχίο παιδαγωγικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών (1994). Το 1998 απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο από το Πανεπιστήμιο του Warwick στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 2003 συμπλήρωσε τις διδακτορικές της σπουδές στην Εικαστική Παιδεία στο Λονδίνο.


Σήμερα είναι επίκουρη καθηγήτρια Εικαστικής Παιδείας του Πανεπιστημίου Frederick. Έγινε μέλος του Τμήματος Δασκάλων της Σχολής Επιστημών της Αγωγής το 2008. Προηγουμένως είχε εργαστεί ως ερευνήτρια στο Ινστιτούτο της Εκπαίδευσης (Institute of Education) του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, ως μετα-διδακτορική ερευνήτρια/ διδάσκουσα στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου (Ελλάδα), ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» του Πανεπιστημίου του Αιγαίου (Ελλάδα) και ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως στην περιοχή των εικαστικών τεχνών στη δημοτική εκπαίδευση: αρχική και ενδοϋπηρεσιακή εκπαίδευση εκπαιδευτικών (διδακτικά προφίλ, στάσεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών, ανάπτυξη της παιδαγωγικής περιεχομένου γνώσης σε θέματα θέασης και παραγωγής έργων, κλπ.), μαθησιακές προτιμήσεις, δημιουργικές δυνατότητες των παιδιών, δημιουργικότητα και κίνητρα, ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης (πολυτροπικότητα και οπτικός γραμματισμός, ανοικτά και κλειστά λογισμικά, διαδραστικές διαδικτυακές δραστηριότητες, βίντεο αρτ, κλπ.). Τα διδακτικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται κυρίως σε θέματα εικαστικής παιδείας, μουσειακής παιδείας, παιδαγωγικών, και πολιτισμού και νέων τεχνολογιών. Δημοσιευμένα άρθρα της βρίσκονται σε επιστημονικά περιοδικά όπως International Journal of Art and Design Education, Studies in Educational Evaluation, International Journal of Education through Art, Museum Management and Curatorship, κ.α.

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Tel:      25 730 975 ext. 116
           22 431 355 ext. 168

Email:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

  

Copyright © 2017 Frederick University.
All rights reserved | Contact Us