Επικοινωνία

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Συντονιστές Προγράμματος

Σχολή Επιστημών της Αγωγής και Κοινωνικών Επιστημών

Πανεπιστήμιο Frederick
Γιάννη Φρειδερίκου 7,
Παλλουριώτισσα, 1036, Λευκωσία, Κύπρος
Tel. +357 22394394 #181

Συντονιστές του προγράμματος και διδακτικό προσωπικό

Συντονιστές του προγράμματος είναι ο Καθ. Βασίλειος Μακράκης και η Δρ. Χρυσάνθη Κάτζη – Beltran.

Ο Καθ. Βασίλειος Μακράκης έχει αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο Αθηνών στον τομέα των Οικονομικών Επιστημών. Συνέχισε τις σπουδές του στην Ανθρωπολογία στο Πανεπιστήμιο Concordia, Montreal του Καναδά και στο Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης της Σουηδίας από όπου πήρε το διδακτορικό του.  Εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης στη θέση του Επίκουρου Καθηγητή και υπηρέτησε ως Ερευνητής στο Εθνικό Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Έρευνας της Ιαπωνίας (1989-1990). Στο Πανεπιστήμιο Κρήτης εργάστηκε ως καθηγητής στον τομέα των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη μέχρι τον Αύγουστο του 2018. Διετέλεσε επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Χιροσίμα της Ιαπωνίας (1992-93) και σύμβουλος του Υπουργού Παιδείας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (2002-2005) καθώς και στα κεντρικά γραφεία της UNESCO, στο Παρίσι (2006). Έχει εκδώσει 6 βιβλία και περισσότερες από 150 ερευνητικές εργασίες και έχει συντονίσει περισσότερα από 10 ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα προγράμματα. Κατά την περίοδο αυτή, του απονεμήθηκαν πέντε υποτροφίες από Σουηδικά Ιδρύματα, δύο Υποτροφίες (Ίδρυμα Ιαπωνίας και Ίδρυμα Canon), ένα βραβείο ακαδημαϊκής αριστείας από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, το βραβείο του Πανεπιστημίου των Ηνωμένων Εθνών για το έργο RUCAS και διάφορα βραβεία από διεθνείς οργανισμούς και Πανεπιστήμια. Τώρα εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Frederick.

Η Δρ Χρυσάνθη Κάτζη-Μπελτράν, μέλος του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής από το 2007 είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στο Πανεπιστήμιο Frederick και αντιπρόεδρος του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής. Έλαβε το διδακτορικό της δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση) από το Ινστιτούτο Επιστημών της Αγωγής (Institute of Educational Sciences) του Πανεπιστημίου του Warwick. Είναι επίσης κάτοχος πτυχίου MSc στον τομέα των Επιστημών της Αγωγής (ειδικότητα στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών) από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αποφοίτησε με άριστα από το πρόγραμμα BEd στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και απέκτησε με άριστα το δίπλωμα δασκάλας από την Παιδαγωγική Ακαδημία Κύπρου. Εργάστηκε ως μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Περιβαλλοντικών Επιστημών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης (τώρα Ινστιτούτο εξελικτικής βιολογίας και περιβαλλοντικών σπουδών) με θέμα την εκπαίδευση γύρω από τη βιοποικιλότητα σε προγράμματα σπουδών εκπαιδευτικών δημοτικής Εκπαίδευσης. Διδάσκει μαθήματα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη στα Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα του Πανεπιστημίου Frederick και συμμετέχει σε συναφή με το αντικείμενό της ερευνητικά έργα. 

Άλλοι διδάσκοντες στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα

  • Δρ Άννα Χατζηπαναγιωτίδου
  • Δρ Άντρη Χ. Κωνσταντίνου
  • Δρ Αραβέλλα Ζαχαρίου
  • Καθ. Ρίτα Παναούρα
  • Δρ Βικτωρία Παύλου
  • Δρ Γεωργία Λιαράκου
  • Καθ. Ευγενία Φλογαΐτη
  • Δρ Ήβη Λάμπρου
  • Δρ Κατερίνα Καρατάσου
  • Δρ Κωνσταντίνος Κουνναμάς
  • Δρ Μαρία Βασιλειάδου
  • Δρ Νέλλη Κωστούλα Μακράκη
  • Δρ Νίκλεια Ετεοκλέους
  • Δρ Νικολέττα Χριστοδούλου

Κριτήρια Εισδοχής

Τα άτομα που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση καλούνται να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Εισδοχής, το οποίο μπορεί να παράσχει βοήθεια και καθοδήγηση για τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων.

Τα έντυπα αιτήσεων μπορούν να συμπληρωθούν διαδικτυακά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικτυακή υποβολή, κάντε κλικ ΕΔΩ.

Οι υποψήφιοι που προτιμούν να μην συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα μπορούν να κατεβάσουν τη φόρμα αίτησης κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Ως μέρος της αίτησης σας θα πρέπει να υποβάλετε τα ακόλουθα δικαιολογητικά στο διαδίκτυο ή/και ταχυδρομικά:

  • Επικυρωμένο αντίγραφο/αντίγραφα αναλυτικής βαθμολογίας και πτυχίου/ων.
  • Επικυρωμένο αντίγραφο/αντίγραφα της ικανότητας της αγγλικής γλώσσας.
  • Απόδειξη αποδεκτού επιπέδου γνώσης Η/ Υ που έχουν επιτευχθεί μέσω σχετικών μαθημάτων/ εμπειρίας ΤΠΕ και κατά προτίμηση αναγνωρισμένων από διεθνείς φορείς όπως το ECDL/ MOUS κ.λπ. (υποχρεωτικό για το αγγλόφωνο πρόγραμμα – πλεονέκτημα για το ελληνόφωνο)
  • Επικυρωμένο αντίγραφο/αντίγραφα νόμιμου εγγράφου ταυτότητας (π.χ. πολιτική ταυτότητα ή διαβατήριο)
  • Μια προσωπική δήλωση 600 λέξεων που δικαιολογεί τους λόγους για τους οποίους επιθυμείτε να παρακολουθήσετε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα.
  • Βιογραφικό σημείωμα που περιλαμβάνει ακαδημαϊκό και εργασιακό ιστορικό και τυχόν πρόσθετα σχετικά προσόντα.
  • Δύο συστατικές επιστολές από πρώην καθηγητές ή/και άμεσους προϊσταμένους εργασίας που πιστοποιούν την ικανότητα του αιτούντος να αναλάβει προηγμένες σπουδές.
  • Πληρωμή τελών αίτησης (μη επιστρέψιμη).
  • Υπογεγραμμένο και χρονολογημένο έντυπο δήλωσης που δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται είναι ακριβείς, ενημερωμένες και αφορούν αποκλειστικά τον αιτούντα.


Γενικά Κριτήρια

Οι υποψήφιοι που υποβάλλουν αίτηση για μεταπτυχιακές σπουδές πρέπει να υποβάλουν διαπιστευμένο πτυχίο ή ισοδύναμο προσόν, μαζί με επίσημα έγγραφα με λεπτομερή προπτυχιακά μαθήματα - βαθμούς.


Γενικά κριτήρια για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Όλα τα Προγράμματα Εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης προσφέρονται μέσω μεθόδων Ηλεκτρονικής Μάθησης. Ως εκ τούτου, οι φοιτητές που υποβάλλουν αίτηση για εισαγωγή σε εξ-αποστάσεως προγράμματα, επιπλέον των ακαδημαϊκών απαιτήσεων κάθε προγράμματος, πρέπει να έχουν ένα καλό επίπεδο ψηφιακού γραμματισμού:

Ο κατάλογος των απαραίτητων ψηφιακών γνώσεων και εξοπλισμού που πρέπει να έχει ο μαθητής για να συμμετάσχει και να είναι ενεργό μέλος του προγράμματος περιλαμβάνει:

  • Πρόσβαση σε αξιόπιστο ευρυζωνικό δίκτυο
  • Υπολογιστή με κάμερα και μικροφώνου
  • Δυνατότητα αποστολής και λήψης email και αρχείων
  • Δυνατότητα λειτουργίας εντός ενός διαδικτυακού ψηφιακού περιβάλλοντος, όπως η πλατφόρμα εκμάθησης
  • Δυνατότητα διαχείρισης επεξεργασίας κειμένου, παρουσίασης και άλλων βασικών λειτουργιών εφαρμογών γραφείου.


Ειδικά Κριτήρια

Οι απαιτήσεις εισαγωγής καθορίζονται στους Γενικούς Κανονισμούς Φοιτητών καθώς και στον Κανονισμό Σπουδών του Πανεπιστημίου Frederick.

Ένα πτυχίο από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή ισοδύναμο διεθνές προσόν ή αποδεκτό επαγγελματικό προσόν θεωρείται βασική ακαδημαϊκή απαίτηση.

Επιπλέον, η πολύ καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας είναι εξαιρετικά σημαντική. Η επίδειξη ικανοποιητικής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (κατάλληλα προσόντα μπορεί να περιλαμβάνουν TOEFL, IELTS, GCSE, IGCSE και Cambridge Certificate of Proficiency in English ή ισοδύναμο) αποτελεί πλεονέκτημα.

Οι υποψήφιοι φοιτητές αναμένεται να υποβάλουν την αίτησή τους και όλα τα σχετικά έγγραφα, όπως αντίγραφα των πτυχίων τους, αναλυτική βαθμολογία, δύο συστατικές επιστολές από καθηγητές ή επιβλέποντες στο χώρο εργασίας και μια έκθεση ερευνητικού ενδιαφέροντος. Όπου η Επιτροπή Προγράμματος κρίνει απαραίτητο, οι υποψήφιοι μπορούν να κληθούν σε συνέντευξη.

Μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή στο πρόγραμμα, η Επιτροπή του Προγράμματος Αξιολόγησης θα αξιολογήσει τους υποψήφιους φοιτητές με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως ακαδημαϊκά αρχεία, συστάσεις, ψηφιακό αλφαβητισμό, ερευνητικά ενδιαφέροντα, συνέντευξη, εργασιακή εμπειρία, γνώση της ελληνικής και / ή Αγγλικά κλπ. Οι αποφάσεις της επιτροπής ανακοινώνονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με άλλο τρόπο σε όλους τους υποψηφίους.

Η μεταφορά πιστωτικών μονάδων από άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα γίνεται σύμφωνα με τους κανονισμούς του Πανεπιστημίου για μεταφορά και αναγνώριση μονάδων από προηγούμενες σπουδές.

Κριτήρια Απόκτησης Πτυχίου

  • Οι επιδόσεις των φοιτητών κρίνονται μέσα από ένα ευρύ φάσμα τρόπων αξιολόγησης, όπως εξετάσεις, γραπτές εργασίες, μικροέρευνα, παρουσιάσεις κ.λπ. Η βαθμολόγηση των μαθημάτων βασίζεται στην επίσημη κλίμακα (0-100). Οι φοιτητές που αποτυγχάνουν σε ένα μάθημα (<50) θα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία για εξέταση χωρίς να επαναλάβουν το μάθημα. Εάν αποτύχουν για δεύτερη φορά, θα κληθούν να επαναλάβουν το μάθημα ή σε περίπτωση επιλογών, μπορούν να επιλέξουν άλλο μάθημα.
  • Η μεταπτυχιακή διατριβή μπορεί να ξεκινήσει με την κατοχύρωση των 30 πιστωτικών μονάδων από υποχρεωτικά μαθήματα συμπεριλαμβανομένου του μαθήματος της έρευνας.
  • Οι φοιτητές μπορούν να αποφοιτήσουν με την  κατοχύρωση 90 πιστωτικών  μονάδων ECTS στα μαθήματα και την μεταπτυχιακή διατριβή που περιλαμβάνονται στη Δομή του Προγράμματος με γενικό βαθμό CGPA μεγαλύτερο ή ίσο με 5,00 από 10,00.


Δυνατότητες συνέχισης σπουδών

Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε διδακτορικά προγράμματα σε σχετικά γνωστικά αντικείμενα.


 

Δίδακτρα

Τα δίδακτρα στο Πανεπιστήμιο Frederick υπολογίζονται ανάλογα με το φόρτο σε πιστωτικές μονάδες (ECTS) που ο φοιτητής έχει το κάθε εξάμηνο φοίτησης του. Λόγω της οικονομικής κρίσης που επηρεάζει αρκετές χώρες στην περιοχή αλλά και ευρύτερα, το Πανεπιστήμιο αποφάσισε να εφαρμόζει μειωμένα δίδακτρα ώστε να στηρίξει τη φοιτητική κοινότητα. Έτσι τα δίδακτρα για τους φοιτητές που θα εγγραφούν το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 είναι 66.00 ευρώ ανά πιστωτική μονάδα ECTS. Αυτό σημαίνει ότι τα συνολικά δίδακτρα για όλο το πρόγραμμα είναι 5.940 ευρώ.

Επιπλέον των διδάκτρων, ο φοιτητής πρέπει να καταβάλλει και χρεώσεις αίτησης και εγγραφής, όπως συνοψίζονται στο πιο κάτω πίνακα:

Δίδακτρα

Χρέωση (Ευρώ)

Σημειώσεις

Δίδακτρα φοίτησης (μειωμένα)

66.00 / ECTS

Δίδακτρα για ολόκληρο το πρόγραμμα 5.940

Τέλος αίτησης

35

Χρεώνεται μόνο μια φορά με την αίτηση

Τέλος εγγραφής εξαμήνου

100

Χρέωση σε κάθε εξάμηνο που φοιτά ο φοιτητής

  

Copyright © 2022 Frederick University.
All rights reserved | Contact Us| Privacy Policy

    E-xcellence