Yποβολή Αίτησης
Η υποβολή αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά, αν και μετά την αρχική έγκριση θα πρέπει να αποσταλούν  κάποια πιστοποιητικά μέσω ταχυδρομείου. Για να είναι σε θέση ένας υποψήφιος φοιτητής να υποβάλει αίτηση για εισδοχή σε κάποιο πρόγραμμα πρέπει να διαθέτει έναν υπάρχοντα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (π.χ. Gmail ή Hotmail). Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της ιστοσελίδας Υποβολής Αιτήσεων.

Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

  1. Εγγραφή στο Σύστημα

Συμπληρώνοντας μια ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στο σύστημα Υποβολής Αιτήσεων θα σας σταλεί ένα μήνυμα μέσω email με τα στοιχεία του νέου λογαριασμού σας και ένας σύνδεσμος που όταν τον πατήσετε μπορείτε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας.

  1. Ενεργοποίηση

Μόλις ο λογαριασμός σας ενεργοποιηθεί, θα μπορείτε να συνδεθείτε στην ιστοσελίδα Υποβολής Αιτήσεων και να ξεκινήσετε να συμπληρώνετε την Αίτηση Εισδοχής, όπως περιγράφεται στο Στάδιο 3, πιο κάτω.

  1. Υποβολή Αίτησης

Μετά την επιτυχή εγγραφή σας στο σύστημα Υποβολής Αιτήσεων θα μπορείτε να υποβάλετε μια αίτηση Η ιστοσελίδα για την Υποβολή Αιτήσεων σας επιτρέπει να υποβάλετε περισσότερες από μία αιτήσεις, μία για κάθε πρόγραμμα στο οποίο θέλετε να υποβάλετε αίτηση. Αυτό επιτυγχάνεται πατώντας στο κουμπί «Υποβολή Νέας Αίτησης».

Για να επισκοπήσετε μια αίτηση πατήστε στο σύνδεσμο «Προβολή», ώστε να εμφανιστούν τα ηλεκτρονικά έντυπα που πρέπει να συμπληρώσετε για να υποβάλετε την αίτηση. Επειδή η υποβολή μιας αίτησης μπορεί να μην ολοκληρωθεί άμεσα, η ιστοσελίδα σας παρέχει τη δυνατότητα για «Αποθήκευση» της αίτησής σας και συνέχιση της συμπλήρωσής της σε μεταγενέστερο στάδιο. Η ιστοσελίδα παρέχει επίσης τη δυνατότητα για υποβολή συνοδευτικών εγγράφων (π.χ. αντίγραφο πτυχίου).

Μια αίτηση δεν υποβάλλεται επίσημα εάν δεν πατήσετε το κουμπί «Υποβολή Αίτησης» στο βήμα 13 της διαδικασίας. Σε αυτή την περίπτωση, εάν η αίτησή σας είναι πλήρως συμπληρωμένη θα παραληφθεί από το Γραφείο Εισδοχής το οποίο θα την προωθήσει στα αρμόδια Τμήματα ή Σχολές του Πανεπιστημίου ώστε να λάβετε απόφαση για την έκβαση της αίτησής σας σύντομα!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Σημειώστε ότι ο λογαριασμός που σας παρέχεται για σκοπούς υποβολής Αίτησης Εισδοχής στα προγράμματα είναι μόνο προσωρινός και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο να αποκτήσετε πρόσβαση στο μάθημα «DL100: Ηλεκτρονική Μάθηση στο Πανεπιστήμιο Frederick». Στην περίπτωση που η Αίτηση Εισδοχής σας είναι επιτυχής τότε θα πρέπει να δημιουργηθεί ένας νέος, μόνιμος λογαριασμός φοιτητή με πρόσβαση σε πολύ περισσότερες υπηρεσίες, όπως που είναι διαθέσιμες (Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης, το Σύστημα διαχείρισης Φοίτησης, την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη κτλ.).

Eάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αίτησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Εισδοχής άμεσα +357 22 394 394.

  

Copyright © 2022 Frederick University.
All rights reserved | Contact Us| Privacy Policy

    E-xcellence